Tuesday 20 September 2011

JALAN-JALAN KENDURI POYE + MINI REUNION

Sebelum cuti Hari Malaysia, aku ada godek-godek group SKOBA.
Aku ada ternampak member aku post kat situ kenduri kawan aku dekat kamunting.

klik untuk tumbesaran



Maka, pada hari yang di janjikan, aku pun pergi la kenduri tu. Nadzril Rozali aka Paknad telah menjemput aku di rumah memandangkan aku tiada kenderaan untuk bergerak. Agak lama aku tak jumpa dengan Paknad. Dekat 3 atau 4 tahun kot.


Dalam perjalanan kami singgah di RNR Gunung Semanggol untuk berjumpa dengan Hasnulhadi aka Paknod, Nazmi aka Matmie dan Azril Johari aka Pakleng. Paknod dgn Matmie memang lama betul tak jumpa dengan depa. Last jumpa depa masa kt KMPP. dekat-dekat 5 tahun juga la tak jumpa depa. Pakleng aku pernah jumpa masa dia still study kt PUO dulu.



jom kita layan gambar yang berjaya diambil. rugi plak rasanya bila aku punya D3100 masih nikon center. kalau tak,leh ambik gambar banyak-banyak

Paknad


Dari kiri; Paknod, Matmie, Pakleng


Rakan kerja seangkatan (guru)


aku aka bachok



SELAMAT PENGANTIN BARU POYE. MOGA BAHAGIA DAN KEKAL HINGGA AKHIR HAYAT


Selepas tu kami cari tempat untuk melepak. dan kami telah sebulat suara untuk melawat zoo. lama gak la aku tak p zoo. sekali lagi rasa sungguh rugi tak da D3100.

jom layan gambar yang sempat disnap

pakleng tengah tunggu turn nak naek kereta api

perbincangan antara matmie dengan pakleng

perjalanan mencari ikan arapaima

gambar bukti pergi zoo

perjalanan pulang

No comments: