Tuesday 22 November 2011

~LAMA TIDAK UPDATE BLOG part 1~

Lama betul tak update blog.
sibuk sangat dengan macam-macam aktiviti di sekolah + membuat persiapan majlis perkahwinan

kat cni aku akan ceritakan apa yang berlaku selama ini.
1st skali,aku dengan tunang aku ada join kelab KL SWIFTER
mula-mula tu agak kekok la join kelab ni
tapi lepas kelab ni wt konvoi ke negeri sembilan,terus aku jadi rapat dengan dak-dak dalam kelab ni
mmg sempoi abis dak-dak dalam kelab ni
satu lagi, bumper depan keta tunang aku dah dicat semula oleh salah seorang ahli kelab ni
dengan harga yang murah dan masa yang cepat untuk disiapkan,mmg berbaloi la join kelab ini

kt cni aku sertakan beberapa gambar konvoi ke negeri sembilan tempoh hari














hehehe...last skali...


my tunang tersayang

to be continue

No comments: