Tuesday 9 August 2011

JALAN-JALAN HUJUNG MINGGU

Hujung minggu lepas ( 5 & 6 ogos ), aku dengan tunang aku pergi ke n9. tujuan utama adalah untuk menyelesaikan urusan baju pengantin kami


kami gerak dari seri iskandar pada hari jumaat selepas berbuka puasa.cadangnya nk balik selepas abis sekolah,tapi ada meeting warden dan jamuan berbuka puasa.pas abis ja berbuka puasa,terus gerak ke ipoh untuk menghantar broadband aku kat adik aku.dah setel semua,terus shoot ke putrajaya untuk ambik adik tunang aku dan suaminya. kami sampai n9 dalam kul 1


pada ari sabtu,aku dengan tunang aku hanya lepak dekat rumah saja. merehatkan diri selepas seminggu mengajar. petang tu kami pergi bazar ramadhan dekat stadium paroi. malam pula kami bergi bazar raya dekat Giant.


pada ari ahad baru kami pergi ke kedai untuk memilih baju untuk perkahwinan kami. selepas selesai, kami bergerak pulang selepas berbuka puasa. kami singgah di putrajaya untuk menghantar adik tunang aku dan suaminya. kami sempat menonton perlawanan Community Shield antara Man Utd menentang Man City. perlawanan tersebut dimenangi oleh Man Utd


selepas menghantar adik tunang aku,aku pun mencari tempat yang menarik untuk mengambil gambar. dan akhirnya,ni la sebahagian dari hasil tangkapan aku yang tak seberapa pada malam itu









THANK YOU to my tunang sebab sanggup ikut karenah aku yang suka shoot ni walaupun masa ni dah pukul 1 pagi




tq sayang..hehehe


No comments: