Monday 1 August 2011

DAY 1

Hari pertama puasa jatuh pada hari Isnin
Aku agak bernasib baik kerana aku masuk keja kul 11.00 pagi hari isnin.
Jadi lepas sahur n subuh boleh tdo balik.
huhuh

Disebabkan aku dah set tak nak sahur berat-berat,jadi aku dah makan siap-siap kul 12 tengah malam.
Aku makan nasi putih + daging masak kicap + telur mata kat kedai Sabilla
Memang kenyang la

Jadi time sahur aku bagun kul 5.00, aku makan roti disapu dengan coklat peanut butter.
Memang sedap

Time sekolah plak tak da pa-pa yang jadi.
Aku ajar macam biasa.
Nasib baik minggu ni aku ajar topik yang tak berapa berat
tak da la penat sangat aku nak ajar

Balik dari sekolah, rehat-rehat sambil main PES2011
Pastu berbuka di dewan makan
Nasi Tomato + Ayam Masak Merah + Daging + Jelatah
Tapi aku dapat makan nasi dengan ayam ja sebab pergi ambil makanan lambat

Malam pula solat Isya dengan solat sunat tarawih dekat surau dalam sekolah
Alhamdulillah selesai hari pertama puasa dengan jayanya

No comments: